Read the news in 14 different languages


Home » ΕΛΛΑΔΑ » Έρχονται αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες
Μετρό

Έρχονται αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες

Ριζικές αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με κύριο στόχο την αύξηση των εσόδων και παράλληλα τη μείωση του κόστους λειτουργίας, προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τα προαπαιτούμενα του Οκτωβρίου, που βγήκε στην δημοσιότητα.

Στο πλαίσιο αυτό οι κυριότερες αλλαγές, βάσει του πολυνομοσχεδίου, είναι:

  • Κατάργηση των δωρεάν η με μειωμένο εισιτήριο μετακινήσεων των ευαίσθητων ομάδων πληθυσμού (ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι κ.λπ.) με τα μέσα μαζικής μεταφοράς του ΟΑΣΑ.

Βάσει του πολυνομοσχεδίου, οι ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού κινδυνεύουν να μην μπορούν να μετακινηθούν δωρεάν ή με μειωμένο κόμιστρο, εάν τα αρμόδια υπουργεία στο εξής δεν θα είναι συνεπή ως προς την εξόφληση των οφειλών τους προς τον ΟΑΣΑ.

  • Την ίδια στιγμή, γίνονται πιο αυστηρές και οι ποινές για εκείνους που παρέχουν στο επιβατικό κοινό πλαστά εισιτήρια.

Συγκεκριμένα, για τους διακινητές πλαστών εισιτηρίων προβλέπεται πλέον ποινή κάθειρξης έως 10 ετών, καθώς θα ισχύει και εδώ το άρθρο 218 του Ποινικού Κώδικα, στο οποίο προστίθεται εδάφιο που αναφέρει: «Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος κατ’ επάγγελμα καταρτίζει πλαστά ή νοθεύει γνήσια προϊόντα κομίστρου των δημοσίων συγκοινωνιών (ισχύοντα εισιτήρια ή κάρτες-κουπόνια απεριορίστων διαδρομών) με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει ή τα προσφέρει στην αγορά ή να τα εισάγει σε κυκλοφορία».

  • Ορίζεται Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή για την παρακολούθηση και το συντονισμό της αναδιοργάνωσης και της αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, η οποία οφείλει ανά δίμηνο να υποβάλει έκθεση με τις αποκλίσεις από το πρόγραμμα ή τις αναγκαίες παρεμβάσεις.
  • Για την αύξηση των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών προβλέπεται  ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου, η σύνδεση των αναγκών των επιβατών με τις υπηρεσίες των εταιρειών, η δημιουργία σχεδίου μάρκετινγκ, η μετεξέλιξη των κοινών ομάδων εργασίας των συγκοινωνιακών φορέων σε διακριτές μονάδες, η είσπραξη των επιδοτήσεων των αρμόδιων υπουργείων για ευαίσθητες ή ειδικές κοινωνικές ομάδες και η επιδότηση της ζήτησης αντί των ζημιών.
  • Για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής, το σχέδιο προβλέπει την καλύτερη επίβλεψη του φαινομένου και την ανάλυση δεδομένων, τη δημιουργία ενός ενοποιημένου σώματος ελεγκτών, τη συγκρότηση συγκοινωνιακής αστυνομίας, την εκτεταμένη επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων και τρόλεϊ και την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
  • Για τη μείωση του κόστους, προτείνεται η αξιολόγηση της χρήσης του ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου προκειμένου να γίνει ανάλυση μεταξύ των υπαρχόντων πόρων και των νέων αναγκών, ενώ μελέτη θα δείξει τις βέλτιστες οργανωτικές πρακτικές σε σχέση με αντίστοιχες εταιρείες της Ευρώπης και τον ιδιωτικό τομέα.

Στείλε μας μήνυμα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

 
Close
Υποστηρίξτε το Itimes
Ακολουθήστε μας στα Social Media και ενημερωθείτε πρώτοι για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και το Κόσμο

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

test

Web Analytics