Αλλαγές, προκειμένου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να γίνουν πιο ελκυστικά, ειδικότερα στις νέες ηλικίες, σχεδιάζει ο ΟΑΣΑ τόσο στην είσοδο των επιβατών, όσο και στα εισιτήρια, ενώ αναμένεται να αλλάξει και όνομα και να μετονομαστεί σε «Συγκοινωνίες Αθηνών».
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Έθνος», ο ΟΑΣΑ προσβλέπει τα ΜΜΜ να γίνουν πιο ελκυστικά στις μικρότερες ηλικίες, αλλά και να υπάρξει διασύνδεση με τη βιομηχανία του τουρισμού. Παράλληλα, θα τεθούν ακόμα δύο στόχοι όπως η αύξηση των εσόδων μέσω τις διάδοσης των καρτών απεριορίστων διαδρομών, αλλά και τις αποτελεσματικής διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου. Ωστόσο, ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα παραμένει η αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Όσον αφορά τις αλλαγές στα λεωφορεία, θα τοποθετηθούν μπάρες εισόδου, τα γνωστά τουρνικέ, ενώ θα προχωρήσει κι άλλο το μέτρο της υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών από την μπροστινή πόρτα. Παράλληλα, μέσα στους επόμενους μήνες προγραμματίζεται ο ανασχεδιασμός των δρομολογίων των λεωφορείων και των τρόλεϊ ώστε να είναι τροφοδοτικά του Μετρό.
Μία άλλη αλλαγή, η ο οποία θεωρείται πολύ σημαντική, είναι η δημιουργία ενιαίου σώματος ελεγκτών για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Την ίδια στιγμή έχει ανοίξει η συζήτηση για τις αλλαγές στα εισιτήρια. Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε από την αύξηση που θα έρθει στα εισιτήρια λόγω ΦΠΑ, άνοιξε και πάλι η κουβέντα για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν. Μία από αυτές ήταν το σύστημα παραγωγής και διανομής εισιτηρίων με την εισαγωγή του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher), καθώς και την επέκταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (mobile ticketing).