Read the news in 14 different languages


Home » AUTO-MOTO » Θα προχωρήσει σε αντικατάσταση των ρυπογόνων αυτοκινήτων η VW;
volkswagen23

Θα προχωρήσει σε αντικατάσταση των ρυπογόνων αυτοκινήτων η VW;

Το πρώτο ερώτημα που τίθεται είναι αν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητου VW έχουν αγοράσει όχημα με την απόδοση που περίμεναν ή διαφορετική. Επιπλέον ένα μεγάλο θέμα είναι η αξία μεταπώλησης όλων αυτών των αυτοκινήτων αλλά και η αποζημίωση που δικαιούνται οι κάτοχοί τους. Ακόμη οι δικηγόροι είναι επιφυλακτικοί για το ποιος και αν δικαιούται αποζημίωση.

Η VW έχει αποδεχτεί πως χρησιμοποιούσε στα αυτοκίνητά της ειδικό λογισμικό που έδινε «βολικές/σύννομες» τιμές ρύπων οι οποίες όμως απείχαν από την πραγματικότητα. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Marcus Winterkorn, πριν παραιτηθεί είπε: «Τα σκατ…». Υπάρχουν 500.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ Beetle, Golf, Audi A3 2009 – 2015 και το Passat από το 2014 έως το 2015 εκτός προδιαγραφών ρύπων.

Η VW έχει ήδη ανακοινώσει ανάκληση των αυτοκινήτων αυτών και έχει δεσμεύσει ένα ποσό της τάξεως των 6.5 δις ευρώ για αποζημιώσεις αλλά και προσπάθεια επανόρθωσης της μάρκας. Τα συνολικά κέρδη της εταιρείας σε ετήσια βάση ανέρχονται σε 10.8 δις ευρώ. Ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί αν τα αυτοκίνητα αυτά θ’ αντικατασταθούν από άλλα ή θα δοθούν χρήματα στους ιδιοκτήτες τους ή απλά θα αφαιρεθεί το παράνομο λογισμικό.

Πέραν τούτου όμως η Επιτροπή Περιβάλλοντος στις ΗΠΑ (ΕΡΑ)είναι έτοιμη να επιβάλλει πρόστιμα μέχρι 37.500 ευρώ για κάθε όχημα με παράνομο λογισμικό που κυκλοφορεί στη χώρα. Επιπλέον υπάρχουν άλλα 10.5 εκ οχήματα σε όλο τον πλανήτη μ’ αυτό το λογισμικό. Δεν έχει ανακοινωθεί αν και αυτά είναι εκτός προδιαγραφών ρύπων και πόσα από αυτά βρίσκονται στην Ευρώπη. Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Alexander Dobrindt τόνισε πως το θέμα με το κρυφό λογισμικό και την εξαπάτηση όσον αφορά στις τιμές ρύπων υπάρχει και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στο μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων στον πλανήτη το οποίο βρίσκεται στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας το κλίμα είναι πολύ βαρύ. Εκεί εργάζονται κοντά 60 χιλιάδες άνθρωποι, πολλοί εξ’ αυτών είναι 3ης και 4ης γενιάς εργαζόμενοι στη VW. Δούλευαν οι προγονοί τους θα δουλεύουν και τα παιδιά τους. Η VW έχει το 13% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου. Διαθέτει 119 εργοστάσια σε 31 χώρες. Έχει 600.000 υπαλλήλους που παράγουν 41.000 αυτοκίνητα κάθε μέρα. Τα αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας πωλούνται σε 153 χώρες.

Την ίδια στιγμή η έρευνα επεκτείνεται με γοργούς ρυθμούς και σε άλλες φίρμες και σε άλλες χώρες. Το εν λόγω σκάνδαλο αναμένεται να επηρεάσει συνολικά την παγκόσμια δομή της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στείλε μας μήνυμα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

 
Close
Υποστηρίξτε το Itimes
Ακολουθήστε μας στα Social Media και ενημερωθείτε πρώτοι για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και το Κόσμο

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

test

Web Analytics