Για πρώτη φορά, δοκιμάστηκε σήμερα το σύστημα προστασίας κεφαλής του οδηγού στην Formula 1, με την ονομασία Halo.
Η διεθνής ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA), είχε αποφασίσει ότι από το 2017 θα εφαρμοστεί στα μονοθέσια της F1, κάποιο είδος «κλειστού» κόκπιτ για την προστασία του κεφαλιού των πιλότων. Tα ατυχήματα κατά το παρελθόν, οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.
Το Halo, αποτελεί στην ουσία ένα είδος roll bar τοποθετημένου παράκεντρα, ώστε να μην εμποδίζει το οπτικό πεδίο του οδηγού. Αυτό λοιπόν, τοποθετήθηκε στη Ferrari του Κίμι Ραϊκόνεν ώστε να αξιολογηθεί σε πραγματικές συνθήκες κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Το σύστημα αυτό είναι όσο πιο «λιτό» και ελαφρύ γίνεται, έτσι ώστε να μην παρεμποδίζει την είσοδο και την έξοδο του οδηγού και να μην επιβαρύνει τις επιδόσεις του.
Κάποιοι οδηγοί έχουν αντιδράσει σε αυτή την αλλαγή, καθώς όπως λένε θα μειωθεί το οπτικό τους πεδίο. Τώρα θα φανεί και στη πράξη αυτό, κατά πόσο ισχύει.