Read the news in 14 different languages


Home » ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ » Σαρώνει η τεχνολογία στα κορυφαία brand
apple

Σαρώνει η τεχνολογία στα κορυφαία brand

Οκτώ από τα 10 κορυφαία brands του πλανήτη για το 2016 προέρχονται από τον χώρο της τεχνολογίας, με τις Apple, Google, Samsung, Amazon και Microsoft να αποτελούν την πρώτη πεντάδα, σύμφωνα με την αξιολόγηση της Brand Finance και το δείκτη “Brand Finance Global 500”.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν – από το χώρο των Τηλεπικοινωνιών και της Τεχνολογίας – η Verizon (έκτη θέση), η ΑΤ&Τ (έβδομη θέση) και η China Mobile (ένατη θέση).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, ο δείκτης Brand Finance είναι μια παγκόσμια ετήσια αξιολόγηση της αξίας του εμπορικού ονόματος περισσότερων από 500 γνωστών εταιρειών. Η Brand Finance, προκειμένου να συγκροτήσει το Brand Finance Global 500, αξιολογεί κάθε χρόνο χιλιάδες από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο, αναδεικνύοντας τα πιο ισχυρά και πιο πολύτιμα brands στον πλανήτη.

Ο Brand Finance Global 500 αναδεικνύει στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης την Apple, με την αμερικανική εταιρεία, μάλιστα, να υπερασπίζεται με επιτυχία και φέτος την πρωτιά του 2015. Μάλιστα, η εμπορική αξία του brand της εταιρείας αυξήθηκε, για το 2016, κατά 14% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Από την πλευρά της, η Google κατέκτησε εκ νέου τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, την οποία είχε χάσει από το 2012 προς όφελος της Samsung, αφήνοντας στην τελευταία την τρίτη θέση στη λίστα με τα πιο δυνατά brands του κόσμου.

Σημαντικά βελτιωμένη θέση στο Brand Finance Global 500 για το 2016 πέτυχε η Amazon, η οποία αναρριχήθηκε από την όγδοη θέση της κατάταξης το 2015, στην τέταρτη για το τρέχον έτος.

Σημαντική άνοδο σημείωσε και το Facebook, που κατάφερε φέτος να βρεθεί στην 18η θέση της παγκόσμιας κατάταξης από την 32η που κατείχε το 2015.

Στείλε μας μήνυμα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

 
Close
Υποστηρίξτε το Itimes
Ακολουθήστε μας στα Social Media και ενημερωθείτε πρώτοι για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και το Κόσμο

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

test

Web Analytics