Read the news in 14 different languages


Home » ΥΓΕΙΑ » Τα 5 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε πριν τον ύπνο

Τα 5 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε πριν τον ύπνο

Υπάρχουν κάποιες τροφές που θα πρέπει να «διαγράψετε» από το βραδινό μενού σας  αν θέλετε να κοιμάστε σαν… πουλάκια!

Σοκολάτα

Η κατανάλωση σοκολάτας δεν ενδείκνυται για τις βραδινές ώρες  μιας και περιέχει καφεΐνη, η οποία είναι και διεγερτική. Οπότε μειώνει την κούραση και επιταχύνει τον μεταβολικό σας ρυθμό, δύο πράγματα που πρέπει να αποφύγετε πριν πέσετε για ύπνο.

Πικάντικα φαγητά

Η πέψη επιβραδύνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου, με αποτέλεσμα αν έχετε καταναλώσει πικάντικο φαγητό να χρειάζεται μια επιπλέον προσπάθεια, άρα θα υπάρχει μια συνεχής διατάραξη. Επιπλέον, αυξάνει την θερμοκρασία του σώματος, με την ποιότητα και πάλι να μην παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Δημητριακά

Συνήθως είναι η πρώτη επιλογή για πρωινό ή ακόμα και για σνακ. Αν και είναι ιδανικά γι’ αυτές τις ώρες, διότι σας δίνουν ενέργεια και σας κρατούν χορτάτους, το βράδυ είναι μια λάθος επιλογή. Η πλειοψηφία αυτών που είναι διαθέσιμα στην αγορά είναι πλούσια σε ζάχαρη.

Η ζάχαρη κάνει όλη την «ζημιά», μιας και ακυρώνει τα πλεονεκτήματα των δημητριακών, όπως το τι είναι εύκολα στη χώνεψη.

Φρούτα και λαχανικά

Πολλά από αυτά περιέχουν συστατικά που τα καθιστούν δυσκολοχώνευτα, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να κοιμηθείτε με ηρεμία. Μερικά από αυτά είναι το κουνουπίδι, το μπρόκολο, το κολοκύθι, το λάχανο, αλλά και τα πορτοκάλια. Οι τομάτες ανήκουν, επίσης, σε αυτή την κατηγορία, καθώς είναι όξινες, προκαλώντας σας δυσπεψία και καούρα.

Νερό

Κι όμως, το νερό αν και είναι ζωτικής σημασίας, δεν κάνει καλό πριν τον ύπνο, μιας και σκοπός είναι να πέσετε και να ξυπνήσετε το πρωί. Αν, όμως, καταναλώσετε νερό, η κύστη σας θα γεμίσει και θα σας διακόψει από τα όνειρά σας. Πολύ πιθανόν να μην μπορέσετε να ξανακοιμηθείτε μετά.

Στείλε μας μήνυμα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

 

Close
Υποστηρίξτε το Itimes
Ακολουθήστε μας στα Social Media και ενημερωθείτε πρώτοι για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και το Κόσμο

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

test

Web Analytics