Read the news in 14 different languages


Home » THE DIPLOMAT » Η αγορά προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στη Γαλλία

Η αγορά προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στη Γαλλία

Οι πωλήσεις των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης επέδειξαν ανθεκτικότητα στη συμπίεση της ιδιωτικής κατανάλωσης τα πρώτα έτη μετά την οικονομική κρίση του 2008, όπως αναφέρει το ενημερωτικό σημείωμα του Γραφείου Ο.Ε.Υ. Παρισίων. Την τελευταία τριετία ο όγκος των πωλήσεων σημείωσε αύξηση 1,2% για το 2015 (98 δις €) και 0,8% για τα δύο προηγούμενα έτη.  Σημαντικός παράγοντας των καλών επιδόσεων στις πωλήσεις των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης αποτελεί η αύξηση του πληθυσμού (το 2015 ήταν 0,8% και για τα άλλα δύο προηγούμενα έτη 0,45% και 0,5%).

Από την άλλη πλευρά, το μέσο επίπεδο τιμών τους για το 2015 σημείωσε κάμψη της τάξεως του 1,2%. Σε αυτό έχει συμβάλει ο θεσμός των εκτεταμένων προσφορών στη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκε το 14% των συνολικών δαπανών.

Διαβάστε περισσότερα στο thediplomat.gr

Στείλε μας μήνυμα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

 

Close
Υποστηρίξτε το Itimes
Ακολουθήστε μας στα Social Media και ενημερωθείτε πρώτοι για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και το Κόσμο

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

test

Web Analytics